Barnehagen vår

Andromeda barnehage åpnet i 2006, bygget er tilpasset området rundt, vi er tett på skogen. Barnehagen ligger i en blindvei, lite biltrafikk rundt oss gjør det lett for oss å dra på korte og lengre turer.

Om høsten finner vi blåbærtuer og bringebærkratt rett utenfor gjerdet. På vinteren har vi vår egen skiskole innenfor gjerdet eller rett utenfor. Om våren ser vi snøen smelte og naturen bli grønn. Sommeren er fin og sval på uteområdet vårt eller i skogen. Året rundt har vi dyrelivet tett på, ekorn kommer ofte på besøk når vi spiser ute, rådyr vandrer rett utenfor gjerdet og fugler kvitrer rundt oss.

Vi har plass til 53 barn fordelt på fire avdelinger, Pegasus og Sjerna er småbarnsavdelinger med til sammen 23 barn i alder 1-3 år, Apus og Ariel er storbarnsavdelinger med til sammen 28 barn i alder 3-5 år.
Vi har kompetente og erfarne medarbeidere i barnehagen vår.

Vi serverer varmmat hver dag, frokost, 2.måltid, frukt og grønnsaker. Pris: 800kr

Instagram: @andromeda_barnehage

Ta gjerne kontakt for besøk og mer info.

ÅPNINGSTIDER: Mandag-fredag 7.00-17.00